Fotografieweblog Redmer van der Meer

Foto's variërend van een zonsondergang tot een schip in de hoogste golven, vanuit kikvorsperspectief of vogelperspectief, zwart-wit of kleurrijk; Neem een kijkje in de fotografie van Golven op zee.


|- Home - Contact - FAQ -|

zondag 7 maart 2010

Schaatsen in Blokzijl 12 feb

Op 12 februari kon ik dan eindelijk gaan schaatsen. Er werd een toertocht georganiseerd in Blokzijl, in Overijssel. Het was schitterend weer, alleen waren mijn voeten nog niet helemaal getraind. Uiteindelijk heb ik zo'n 60 km geschaatst!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Redmer,
    Hoop, dat je geen blaren hebt! 60 km.... tjonge!
    Volgens mij kan de kou jou niet lang genoeg duren. School is dan een hinderlijke onderbreking van het schaatsen...
    Bedankt voor de foto's en tot de volgende keer.
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel!

    Die blaren had ik een paar weken daarvoor al gehad, dus mijn hakken waren al getraind! Voor mij kan de winter inderdaad niet lang genoeg duren!

    Wel 1 keer vervelend gevallen, schoot me in de knie en in de schouders, even rust gehad en toen ging het weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen